תיירות בקעת הירדן

תיירות בקעת הירדן – תיירים ישראלים שמחליטים להחליף את המדינות האסורות לטיסה כרגע בחו"ל בחוויית תיירות בקעת הירדן יופתעו לראות ולשמוע על כל האטרקציות שנוספו לה.

ההיצע הגדול של חוויות שמיועדות לחובבי נופש פעיל ולא שגרתי יכול להתאים לכולם.

זה יכול להיות נופש פעיל במיוחד למשפחות, ליחידים שרוצים שקט משולב בהרפתקה מעניינת ובעיקר, לחובבי אטרקציות בצפון לזוג.

בצפון הארץ ובבקעת הירדן תמצאו מגוון עצום של חוויות לאוהבי אומנויות יד שרוצים להתנסות בהן, למי שמחפש דווקא סיור יקבים, ואפילו צימרים מעניינים.

יש לא מעט יישובים שמציעים אפילו חוויות אקולוגיות שמשולבות בתנאי המדבר והם קרירים ונעימים מאוד ומעניקים לכם שקט ורוגע לכל מי שמחפש זאת.

תיירות קולינרית לחובבי טעמים

ישראל מתגאה בחקלאות מאז ומתמיד וכל אזור בארץ ייחודי במאפיינים שלו בתחום זה.

בבקעת הירדן ידוע שרוב הגידולים אופייניים למזג אוויר חם שהוא טוב לכך, ולכן מטעי התמרים העצומים הם הפתרון האידיאלי לפרנסת התושבים, יחד עם גידולים אחרים ומשקים שמתמחים בסוגים שונים של עשייה.

כך אנחנו מוצאים בבקעה ובצפונה מקומות כמו מחלבות בוטיק, יקבי יין, גידולי ירקות ואפילו טחנת קמח ובוטיק ייצור וודקה מתמרים.

כל המקומות האלה מחזיקים גם מרכזי מבקרים שמארחים בשמחה את התיירים המקומיים ומחו"ל, ומוכיחים שאין כמו האזור הזה בהכנסת אורחים ובחוויות ייחודיות.

אנשים שנוסעים לשם לחופשה מוצאים את המקומות המרתקים ביותר שלא מגיעים אליהם בדרך כלל, וזהו הערך המוסף של כל טיול כזה לבקעה.

תיירות בקעת הירדן – לטעום ולהתנסות

אחת הדרכים היפות ביותר להכיר את האוכל שאנחנו אוכלים ולתת לילדים להבין מהו ואיך מייצרים אותו היא להשתתף בסדנאות שונות.

בבקעה ובצפון מחכים לכם מקומות רבים שבהם תוכלו לתת לילדים להתנסות בעשייה של מאכלים שונים וגם של כלים, אם זה מעץ ואם זה מחומרים אחרים.

במקומות שונים הם יוכלו להכיר מלאכות קדומות כפי שעבדו אז עם הידיים ועם כלי העבודה שהיו זמינים להם ויעריכו עוד יותר את המתקנים המודרניים שיש לנו עכשיו סדנאות נגרות וקדרות, ליקוט עשבים וזרעים בשטח – כל אלה חלק מהחוויות שיוכלו להתנסות בהן בחופשה.

בטחנת הקמח יוכלו לטחון קמח ולהכין פיתות ולאבנה כדי להבין את אורח החיים אז, במחלבת הבוטיק יקבלו הסבר על הגבינות שמכינים מהעיזים שהם רואים בכל מקום ובמקומות רבים יוכלו להתנסות בצורת החיים הרגועה והפשוטה שמחברת כל תושב הבקעה אל הטבע.

למבוגרים מחכה סיור גבינות ויין ביקב או שיוכלו לצאת לטיול ממושך לאחר השכרת אופנועי שטח כדי ליהנות מהמרחבים הגדולים, שכמוהם אין במרכז ישראל.

אתרים היסטוריים לחיזוק הסיפור המשפחתי

האתרים ההיסטוריים של בקעת הירדן והצפון מגוונים מאוד ומאפשרים לכם לנסוע בטיולי שטח יפים או להגיע ברכב, ולמצוא את הסיפור של כל מקום.

בעזרת השכרת אופנועי שטח או טיולי ג'יפים וטרקטורונים תוכלו להגיע למקומות כמו אנדרטאות לזכר לוחמים מהתקופות השונות של מדינת ישראל ולצדם אתרים ארכיאולוגיים שאנחנו מכירים עוד מהתנ"ך.

השילוב ביניהם מספר את הסיפור המלא כאן ומחזק עוד יותר את הקשר ההיסטוריה והעכשווי, כך שיש כאן הרבה יותר מאשר סתם חופשה מהנה.

יש כאן חופשה שבה אפשר לטייל עם המשפחה ולהסביר שורשים, לחזק את הזיקה המשפחתית לכל מקום בארץ וליצור זיכרונות יפים ממקום בעל משמעות.

אם תרצו, תוכלו להכין רשימת מקומות מהתנ"ך ולצאת בקבות הגיבורים ההם כדי להבין בדיוק איפה קרה כל דבר ולדמיין עם הילדים איך זה נראה אז.

טיולים רומנטיים בבקעת הירדן

המדבר והבקעה, בדיוק כמו הצפון, מאפשרים לכם ליהנות משקט מופלא ומרחבים שאי אפשר לקלקל בשום צורה.

זה המקום המושלם לחוות חופשה רומנטית רק שניכם, וליהנות מפעילות שמתאימה לזוגות בכל מקום בבקעה.

תוכלו לצאת לטיולי סוסים או טיולי אופניים, ליהנות תחת שמי כוכבים מנצנצים ואור הירח בטיול מדברי, להכין אוכל בשטח שצמוד לצימר או לאוהל שלכם בחאן, תלוי איפה בחרתם ללון, ולהבין למה כל כך הרבה אנשים בחרו לחיות שם ולא לחזור לשאון ולהמולה העירוניים.

זוהי חוויית השקט שנותנת לכם את כל הלגיטימציה  לחשוב רק על עצמכם ועל טובתכם ולהתפנק אפילו בטיפולי ספא טבעיים.

מקומות כאלה שמציעים גם חנויות של תכשירים טבעיים תוכלו למצוא ביישובים הקטנים והייחודיים  שמתפרנסים מאירוח ומתיירות ומטיפולי ספא הוליסטיים שמחזירים לכם את השקט והרוגע וממלאים מצברים.

אם אתם כבר כאן, אין סיבה לא ליהנות גם מזה.

גיוון באירוח

אחת ההתפתחויות המעניינות בתחום התיירות הוא הגיוון הרב שיש כיום בהיצע של צורות האירוח השונות.

אם פעם יכולנו למצוא בעיקר בתי מלון ובתי הארחה, היום אנחנו מוצאים יותר צימרים וחדרי אירוח בסגנונות שונים.

נוספו עליהם גם פתרונות אירוח כמו בקתות אקולוגיות מחומרים טבעיים, אוהלים שונים שלא חסר בהם המזגן ההכרחי ואפילו חאנים ענקיים ומפנקים לקבוצות.

את כולם אפשר למצוא היום ברחבי בקעת הירדן והצפון, כל אחד לפי טעמו וההעדפות שלו ולפי רמות מחיר שונות.

ביישובים הקטנים תמצאו שפע של הצעות לאירוח ובקתות או צימרים מצוידים ונוחים שמפנקים אתכם לאחר שאתם חוזרים מטיולים שונים.

תוכלו לבחור אם לבשל במקום או להזמין ארוחות והכל מחכה לכם שם לפי הזמנה.

טיולי טבע ושמורות

כחלק מהמגמה לחזור לטבע ולהתחבר אליו, יש היום מגוון גדול של מקומות שאליהם אפשר לצאת ולטייל במסלולים מוסדרים שונים.

יש שבילי הליכה למי שמעדיף פעילות נינוחה ויש אתרים ושמורות מוסדרים שאליהם אפשר להגיע בצורה בטוחה שמתאימה לכל דרגת קושי.

אפשר לרדת למעיינות המוסדרים בשטחי הבקעה והצפון וליהנות מהנוחות של הגישה ושל הישיבה והרחצה בהם, אפשר לערוך פיקניקים לאחר שקניתם ממיטב התוצרת המקומית ואפשר לצפות בחיות הבר השונות בכל מקום כדי לחוות אותם חופשיים ולא בגן חיות או בספארי.

הרפתקה שילדים יאהבו מאוד במיוחד אם ייתקלו בבעלי החיים בסביבתם הטבעית.

סדנאות לגוף ולנפש

אחת המגמות היפות ביורת היא להתארח באזורים אלה על מנת לעבור סדנאות לגוף ולנפש, בכל מיני מקומות.

תוכלו למצוא סדנאות  מדיטציה והתרגעות, סדנאות מילוי מצברים והתבודדות, סדנאות נשיות לכל מי שרוצה לקבל כמה ימים לעצמה על מנת לחזור בכוחות מחודשים לשגרה, סדנאות יצירה וסדנאות לטיפולים הוליסטיים או ללמוד כל דבר חדש שתרצו, בטבע ובמקום רגוע כמו הבקעה והצפון.

ין כמו לשלב חופשה על לימודים לנשמה ומשהו טוב נוסף שעושים למען בריאות הגוף.

במקומות כאלה החוויה המושלמת היא דווקא ריטריטים שונים כדי להתנתק מהשגרה הסואנת כדי להתחבר מחדש לעצמכם.

טיולים קבוצתיים בבקעת הירדן

כשבאים בקבוצות של חברים או משפחה או טיולים מאורגנים אפשר לקבל יותר במקומות שבהם מוכנים להפעיל אתכם בפעילויות מיוחדות שמתאימות לקבוצות.

אפשר לנצל זאת על מנת להזמין ימי גיבוש לקבוצות ולמקומות עבודה, או לצאת לנופש מאורגן של כמה חברים שרוצים להיות יחד.

אין כמו האזורים האלה כדי לתת לכם מרחב בטוח ומוגן, נעים וידידותי, על מנת להתגבש ולחוות חוויות לא שגרתיות בטיולים בשטח, ברכביה על סוסים, תוך כדי סיור יקבים או הכנת פיתות בטאבון מסורתי.

זוהי בדיוק התיירות הישראלית במיטבה ואפשר לקחת את זה לכל מטרה ולכל מקום שרוצים.

מעוניינים בפרטים על חופשות בבקעת הירדן? צרו עמנו קשר ואנו בצוות Go Zimmers נשמח לעמוד לשירותכם.

סיכום עניינים
תיירות בקעת הירדן
תיירות בקעת הירדן

תיירות בקעת הירדן – תיירים ישראלים שמחליטים להחליף את המדינות האסורות לטיסה כרגע בחו"ל בחוויית תיירות בקעת הירדן יופתעו לראות ולשמוע על כל האטרקציות שנוספו

תיירות בגולן
תיירות בגולן

תיירות בגולן – בשעה שבה ישראלים מחפשים חלופות נופש זולות והגיוניות במקום הנסיעות לחו"ל שאינן אפשריות כעת, יש גם הצעות לחופשות שפויות במחירים טובים ועם

רייזרים
רייזרים

רייזרים – חווית רכיבה על רייזרים היא הרפתקה מלהיבה המשלבת את הריגוש של חקר תוואי השטח שאליו קרוב לוודאי לא תוכלו להגיע ברגל או על

דילוג לתוכן